REDUCERI
lichidare de stoc

mai multe..

Mobila birouri "oficii"

Mobilierul de birou se diferențiază printr-un complex de caracteristici de calitate, care se referă la gradul de funcționalitate a acestei categorii de mobilier. Nu putem alege pentru birouo  mobilă obișnuită, este nevoie de respectarea dress-codului pentru interiorul cabinetului de lucru. Însă, nu trebuie să ne gîndim că mobila de birou este plictisitoare și monotonă. Atunci cînd alegem mobilier de birou, putem reieși din clasificarea lui. Demult este dovedit faptul că, productivitatea muncii depinde de influența mediului înconjurător. Mobila din oficiu nu trebuie să atragă atenția, însă, nici nu trebuie să fie deprimată. Însă, unele deosebiri dintre mobilierul din oficiile vecine se  acceptă. În general, mobilierul de birou intră într-o categorie separată, după clasificarea tipurilor de mobilă.

De ce avem nevoie de mobilier de birou? 

Acest mobilier este utilizat în încăperi simple și auxiliare, pentru recepții, în cabinete. Mobilierul de birou este conceput pentru angajații obișnuiți ai companiei. Atmosfera de lucru a oficiilor presupune prezența unui număr mare de locuri de muncă confortabile: mese cu sertare, rafturi, etajere, dulapuri pentru documentație, locuri pentru birotică. Lista poate fi continuată. Mobilierul din birou trebuie să fie super funcțional, confortabil, stilat, rezistent. 

Design-ul mobilierului de birou se deosebește, în principiu, prin strictețea sa – mixtul minimalismului și eleganței. Mobilierul de birou obișnuit se confecționează din materiale rezistente - metal, lemn, masă plastică rezistentă. Carcasele, de obicei, se fac din metal. Angajaților trebuie să le fie comod să se folosească de acest mobilier, pe parcursul zilei lucrătoare. 

Sălile de recepție ale conducătorilor, de obicei, sunt amenajate cu mobilier pretențios de un stil mai democratic. Astfel de mobilier se evidențiază după formă, stil și dimensiuni.  În plus, în încăpere mai pot fi noptiere și canapele pentru vizitatori. În încăperi auxiliare, mobila arată destul de simplu, însă, trebuie să fie făcută după cerințele, privind calitatea și rezistența materialelor. 

Mobilierul de birou în zilele noastre se divizează în două tipuri: pentru conducători și pentru personal. În cabinetele conducătorilor diferitor firme putem observa mobilier stilat și scump. Cu cît mai înalt este postul, cu atît mai solid este mobilierul. De obicei, este mobilă din specii scumpe cu finisare originală sau mobilă confecționată la comandă individuală. În acest caz, mobila este menită pentru a sublinia statutul conducătorului. Pentru angajații unui oficiu simplu, mobila pur și simplu corespunde specificului muncii. Și deoarece zilele lucrătoare ale majorității angajaților trec în fața calculatorului, trebuie să atragem atenția pe alegerea meselor pentru calculatoare pentru personal care să fie  calitative și funcționale. 

Puteți comanda mobilă de producere în serie sau conform comenzii individuale, adresîndu-vă în oficiul companiei «ARAMA R» care se află în or.  Chișinău, Moldova.